گلدان

ساخت وبلاگ
گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 396 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

متروی تهران پس از بارش بی سابقه باران در تاریخ 27 فروردین 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 441 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

برج دبی/ 420 متر و 80 طبقه ،
برای اولین بار در جهان /هر طبقه به طور جداگانه میچرخه، این برج هیچوقت یک شکل نیست ..شما میتونید انتخاب کنید پنجره اطاقتون صبح رو به طلوع آفتاب باشه یا اینکه زمان غروب آفتاب رو به دریا باشه !!
انقلابی در برج های دینامیکی / معمار دکتر دیوید فیشر ..بزودی

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 425 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

آیا برعکس زدن رمز عابر بانک، پلیس را خبردار می‌کند؟

پلیس - دو سه روزی است مقابل هر عابر بانک تعدادی ایستاده اند؛ این بار نه برای گرفتن پول بلکه همه می خواهند کلمه عبور عابر بانکشان را تغییر دهند و برخی هم پس از این کار یک موجودی حساب می گیرند تا مباد پولی از حسابشان برداشته شده باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ وقتی اعلام شد که رمز کارتهای عابر افشا شده و شهروندان هرچه زودتر باید اقدام به تغییر رمزهای خود کنند رئیس کل بانک مرکزی این موضع را تکذیب کرد و اعلام کرد که با این حال بهتر است این کار انجام شود.

از طرفی چندی پیش در متنی در ایمیل‌ها دست به دست شد مبنی بر این‌که می‌توان با بر عکس ثبت کردن کد چهار رقمی کارت‌های بانکی به هنگام حضور سارقان، پلیس را از این موضوع مطلع کرد؛ در صورتی که فرد به هنگام دریافت وجه نقد از خودپردازها با حضور سارقان مواجه شود می‌تواند با ثبت کد رمز کارت اعتباری از انتها به ابتدا (به عنوان مثال وارد کردن عدد 4567 به جای رمز7654) پلیس را از حضور سارقان مطلع کند.

اما ظاهرا این موضوع تنها یک شوخی است و واقعیت ندارد.چون سرهنگ عباسعلی محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران در گفت گو با ایسنا این موضوع را رد می کند و می گوید: برعکس وارد کردن رمز کارت‌ها فقط می‌تواند پیغام اشتباه بودن رمز را برای کاربر به همراه داشته باشد. هیچ مبنایی برای اعلام به پلیس هنگام بر عکس وارد کردن رمز وجود ندارد و اگر چه این ایده یک بار در اروپا مطرح شده بود اما هرگز به واقعیت نپیوست.

ماخذ : خبر آنلاین

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 455 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

یک مقام مسئول در شهرداری:
500 هزار متر مکعب آب جمع شده در خط 4 مترو ؛ در حال تخلیه
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آماده باش کامل نیروهای شهرداری گفت : در مشکلی که برای بخشی از خط 4 متروی تهران ایجاد شد ، بیش از 20 هزار نیروی انسانی فعال هستند و 500 هزار متر مکعب آب جمع شده در کانال های این مسیردر حال تخلیه است .

به گزارش خبرگزاری مهر،مجتبی عبداللهی با اشاره به آماده باش نیروهای شهرداری درپی ابگرفتگی خط 4 مترو گفت:با توجه به حجم بارندگی اخیر که در سال های اخیر بی سابقه بوده است و موجب سنگین شدن آب رودخانه ها و کانال های بزرگ آب شد ، بخشی از دیواره کانال رودخانه مسیل تهران - کرج تخریب و آب به محل عمرانی مترو که در جوار این مسیل وجود داشت نفوذ و وارد خط 4 مترو می شود که سه ایستگاه مترو شهید فکوری ، استاد معین و حبیب اللهیان در این خط را تحت تاثیر قرار می دهد .

عبداللهی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کاهش و رفع مشکلات ایجاد شده در این ایستگاه ها اظهار کرد : حدود 500 هزار متر مکعب آب در مسیر این کانال های مترو بوده که در حال تخلیه است و همه واحدهای شهرداری و همچنین سایر سازمان ها و ستادهای فرا بخشی در هماهنگی با شهرداری به رفع مشکل می پردازند و امکانات خود را برای این موضوع در اختیار قرار داده اند .

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد : بیش از 20 هزار نفر نیروی انسانی در این زمینه فعال هستند و تلاش دارند تا مشکلات ایجاد شده هرچه زودتر برطرف شود.

وی افزود : هم اکنون مشکلی در حاشیه این ایستگاه ها وجود ندارد و برای حفظ ایمنی شهروندانی که اطراف این ایستگاه ها حضور داشتند ، برخی منازل تخلیه شدند و ساکنان آن در هتل مستقر شده اند تا پس از رفع کامل خطر به منازل خود بازگردند .


منبع : خبرگزاری مهر گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 485 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 479 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

تصویر تیپ های زنان و دختران در مترو


۳۱ اثر هنری دیجیتالی به روایتی طنزآمیز در مورد شخصیت های مختلف زنان و دختران ایرانی در مترو تهران که شما دوستان در ادامه این مطلب خواهید دید کاریست از “الهام عطایی آذر” که در اوایل ماه سپتامبر گذشته در نمایشگاهی تحت عنوان “ورود آقایان ممنوع” در تهران برگزار شده بود …

روشنفکر

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (1)

 دهاتی

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (2)

 نوجوان

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (3)

 پرمشغله

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (4)

 پیرزن

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (5)

 تر و تمیز

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (6)

 بچه مدرسه ای

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (7)

 تپل خنگ

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (8)

 موقشنگ

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (9)

 پلنگی

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (10)

 کپل

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (11)

 مدل

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (12)

 خانم معلم

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (13)

 جیگر

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (14)

 پشت کنکوری

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (15)

کیف قرمزی

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (16)

 خفاش

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (17)

 خریدار

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (18)

خانم مجری

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (19)

 جنگولک

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (20)

 برنزه

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (21)

 هنرمند

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (22)

 مژگان جون

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (23)

 مادرجان

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (24)

 دودی

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (25)

 دیپلمه

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (26)

 دانشجوی دانشگاه شریف

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (27)

 کارمند

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (28)

 عزیزخانوم

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (29)

 فروشنده

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (30)

 ورزشکار

تیپ های جالب زنان و دختران در مترو (31)

 

 

خانم های محترم نگران نباشید نوبت آقایون هم می رسه…


ماخذ :http://www.cloob.com/club/article/list/clubname/lobby/wrapper/true
گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 459 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

ماههای حرام

 



ماههای قمری عبارت‌اند از: محرم، صفر، ربیع الاول، ربیع الثانی، جمادی الاول، جمادی الثانی، رجب، شعبان، رمضان، شوال، ذیقعده و ذیحجه.
از این دوازده ماه، چهار ماه رجب، شوال، ذیقعده و ذیحجه ماه‌های حرام شناخته می‌شوند که هر گونه جنگ و نبرد در آنها حرام شمرده شده است. سه ماه پشت سر هم و یک ماه (رجب) جدا از بقیه است.

بعضی از مفسران قرآن، تحریم جنگ در این چهار ماه را از زمان حضرت ابراهیم علیه السلام می‌دانند. در عصر جاهلیت نیز این قانون به عنوان یک سنت به قوت خود باقی بود؛ هر چند آنها طبق میل خود، گاهی جای این ماه‌ها را تغییر می‌دادند، ولی در اسلام همواره ثابت و غیر قابل تغییر شد.
گفتنی است که تحریم جنگ در این چهار ماه در صورتی است که جنگ از سوی دشمن بر مسلمانان تحمیل نشود، اما در صورتی که مسلمانان مورد هجوم قرار گیرند، موظف به دفاع از از خود هستند. تحریم جنگ و خونریزی در این چهار ماه، دلایل زیادی داشته و دارد، که پایان دادن به جنگ های طولانی و دعوت به صلح و آرامش، یکی از این دلایل است؛ زیرا هنگامی که جنگجویان، چهار ماه اسلحه را بر زمین بگذارند، مجالی برای تفکر و اندیشه به وجود می‌آید و احتمال پایان یافتن دائمی جنگ بسیار افزایش می‌یابد.

قرآن کریم در آیه 36 سوره توبه صراحتا به حرمت ماه‌های حرام حکم داده است.

ماخذ :http://daneshnameh.roshd.ir
گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 484 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

كاندوم زنانه به این نحو كار می كند + عكس ها

كاندوم زنانه دارای جنس لاستیكی بسیار نازك، نرم و لطیف و بسیار راحتی است كه دو حلقه قابل انعطاف درهردو سرانتهایی آن وجود دارد.

یكی از این حلقه ها كمك می كند كه كاندوم در داخل واژن خانم ها در آخر رحم ثابت جای بگیرد. همزمان حلقه دیگر كاندوم بیرون واژن قرار دارد

كاندوم زنانه چگونه عمل می كند؟

كاندوم زنانه از نوعی پلاستیك به نام پلی اورتان (Polyurethane) ساخته شده است. پلاستیك كاندوم زنانه قسمت داخلی، گردنه و لب های بیرونی واژن (آلت تناسلی زنانه) را می پوشاند. این وسیله نیز مانند كاندوم مردانه از بارداری ناخواسته، انتقال میكروب ها و ویروس هایی كه می توانند از طریق تماس جنس از جمله ویروس اچ. آی. وی. انتقال یابند، جلوگیری می كند. این وسیله می تواند تا 8 ساعت قبل از تماس جنسی داخل واژن خانم ها جای داده شود.

ماخذ :http://hoshiar.com

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 536 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04


نتایج نشست استانبول؛ گام اول مثبت در مذاکرات ایران و 1+5

خبرگزاری آریا-دور اول گفتگوهای جامع ایران و گروه 1+5 ، روز گذشته در استانبول ترکیه برگزار شد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، دور اول مذاکرات ایران با کشورهای عضو گروه پنج بعلاوه یازده ساعت ادامه داشت. این مذاکرات در 2 نوبت صبح و عصر دنبال شد و بنابر گزارشها، دیدارهای جداگانه ای نیز بین مذاکره کنندگان ایران و مقامات برخی اعضای گروه پنج بعلاوه یک صورت گرفته است.
هرچند که پیش از این مذاکرات ، گمانه زنی های مختلفی در باره آن مطرح شده بود ، اما این گفتگوها که در جوی مثبت برگزار شد نشان داد زمینه برای حرکت رو به جلو در سطح عملی فراهم شده است .
بنا بر این گزارش، برخلاف اجلاس قبلی، با آنکه مذاکره کنندگان خسته به نظر می رسیدند اما در صورتشان لبخندی حاکی از رضایت از روند مذاکرات دیده می شد.

ارزیابی ایران از مذاکرات با گروه 1+5
"سعید جلیلی" دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس هیات مذاکره کننده ایران با گروه پنج به علاوه یک ، مذاکرات استانبول را موفق ارزیابی کرد و گفت: نقاط مورد توافق قابل توجه ؛ و علاقه گروه پنج به علاوه یک برای گفت و گو مثبت بود.
سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران شنبه شب پس از پایان مذاکرات استانبول تاکید کرد کشورهای عضو گروه 1+5 از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران درباره همکاری های هسته ای بویژه در خلع سلاح و عدم اشاعه هسته ای استقبال کرده اند.
جلیلی افزود: اعضای 1+5 همچنین از فتوای رهبر معظم انقلاب در حرام بودن سلاح هسته ای استقبال کردند و آن را ارزشمند دانستند.
وی در ادامه درباره گفتگوهای استانبول نیز گفت: ما همیشه گفته بودیم از گفتگو برای همکاری استقبال می کنیم و تاکید کرده بودیم که زبان تهدید و راهبرد فشار در گفت وگو با ملت ایران بی نتیجه خواهد بود.
جلیلی افزود: آنچه در گفت وگوهای استانبول مشاهده شد علاقه طرف مقابل بر گفت وگو و همکاری بود و این موضوع مثبت تلقی می شود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران تصریح کرد:‌ البته این بیانگر آن نیست که نقاط مورد اختلاف نداشتیم بلکه نکات مورد توافق قابل توجه بود.
جلیلی درباره نشست بعدی ایران با گروه پنج به علاوه یک نیز گفت، قرار است 23می در شهر بغداد مذاکرات برای ورود به یک فرایند مثبت و سازنده برای همکاریهای جامع در طیفی از موضوعات مورد علاقه دو طرف از جمله در مورد همکاریهای هسته ای ،برگزارشود.
جلیلی ، شنبه شب در پایان مذاکرات استانبول در نشست خبری همچنین گفت ، قرار شد بسیاری از موضوعات برای همکاری و به عنوان شروع گفت و گوها درمذاکرات آتی مورد توجه قرار گیرد.
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در این خصوص گفت: گروه 1+5 رویکرد جدیدی را در قبال ایران اتخاذ کرده است.
علی باقری گفت: اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل و المان رویکرد جدیدی را بر اساس احترام به حقوق ایران اتخاذ کرده اند؛ که این رویکرد به کسب نتیجه مثبت از مذاکرات استانبول منجر شده است.
معاون سیاست خارجی و امنیت بین الملل دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران افزود: توانایی های ایران در زمینه تکنولوژی هسته ای مهمترین عامل تغییر رویکرد گروه 1+5 در قبال ایران بوده است.

ارزیابی گروه 5+1 از مذاکره با ایران
در همین حال مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مذاکرات استانبول را مفید و سازنده ارزیابی کرد.
کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگوهای اخیر گروه 1+5 (شامل 5 عضو دایم شورای امنیت به علاوه آلمان) با ایران را سازنده و جدی توصیف کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن اشاره به اینکه بر اساس توافق، دور بعدی گفتگوها در بیست و سوم ماه مه در بغداد، پایتخت عراق برگزار می شود تاکید کرد ایران درباره مذاکرات جدی بود و در مجموع، این گفت وگوها سازنده و مفید بودند و اکنون مبنایی برای مذاکرات بعدی بر اساس معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی (ان پی تی) وجود دارد.

کاخ سفید نشست استانبول را گام اول مثبت خواند
در واکنش به مذاکراتی که روز شنبه میان ایران و گروه 1+5 درباره موضوع هسته ای ایران در استانبول صورت گرفت، بن رادز، معاون مشاور امنیت ملی آمریکا گفت کاخ سفید آن را `گام اول مثبتی` تلقی می کند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا به نقل از بی بی سی، رادز روز شنبه (14 آوریل) گفت آمریکا معتقد است فضا برای گفتگو درباره راه هایی که ایران بتواند با آن به تعهدات بین المللی اش عمل کند وجود دارد.
رادز که همراه باراک اوباما برای شرکت در نشست سران قاره آمریکا در کلمبیا به سر می برد، به خبرنگاران گفت: "به نظر ما گفتگوها در استانبول گام نخست مثبتی بوده است. فضای سازنده ای وجود داشته، ایرانی ها به میز مذاکره آمدند و درباره موضوع هسته ای کشورشان گفتگو کردند."
بن رادز تعیین مکان بعدی گفتگوها را نیز یک نشان مثبت دیگر خواند.
 از سوی دیگر وزیر امور خارجه انگلیس مذاکرات استانبول درباره برنامه هسته ای صلح امیز ایران را گامی بزرگ برای یافتن راه حل این مساله دانست.
 "ویلیام هیگ" وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه ای درباره مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 در استانبول ترکیه گفت: مذاکرات امروز اولین گام به سوی گفت و گوهای جدی و یافتن راه حلی صلح آمیز و مبتنی بر مذاکره برای موضوع هسته ای بود.
ویلیام هیگ گفت شش کشور مذاکره کننده با ایران به طور مصمم وارد این مذاکرات شدند تا یک گفت و گوی جدی را با ایران تعقیب کنند.
وی افزود: مذاکرات نخستین گام به سوی این هدف بود، ولی هنوز راه درازی در پیش است.
هیگ گفت: ما منتظر دور بعدی مذاکرات هستیم. ما اکنون نیاز به یک توافق فوری داریم.
 

ماخذ : خبرگزاری آریا


گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 532 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

شکلک عجیب خانم وزیر!

چهره جالب و دیدنی هیلاری کلینتون در خلال جلسه با وزیر امور خارجه ژاپن در واشنگتن



گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 428 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

کد خبر: ۲۳۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه مسئولان بانک مرکزی باید پاسخگوی عملکرد خود نسبت به درز اطلاعات محرمانه بانکی مردم باشند، از احضار رئیس کل بانک مرکزی به مجلس برای پاسخگویی در این باره خبر داد.

ارسلان فتحی پور در گفتگو با مهر، در واکنش به هک سیستم اطلاعات 10 بانک کشور و درز اطلاعات محرمانه بانکی 3 میلیون نفر، اظهار داشت: این موضوع قطعا در دستور هفتگی جلسات آینده کمیسیون اقتصادی مجلس لحاظ خواهد شد تا ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه طی روزهای آینده بهمنی رئیس کل بانک مرکزی به منظور شرکت در اجلاس بهاره بانک جهانی و صندوق بین المللی پول عازم آمریکا خواهد شد؛ لذا در نظر داریم پس از این سفر، او را به مجلس فرا بخوانیم تا پاسخگوی عملکرد خود نسبت به درز اطلاعات محرمانه بانکی مردم باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مسئولان بانک مرکزی و سایر بانکها باید نسبت به تخلفی که انجام شده است، پاسخگو باشند.

در همین حال، بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی بروز برخی شایعات در فضای مجازی و به منظور ارتقای سطح ایمنی، ایجاد محدودیت در دسترسی غیرمجاز در شبکه کارتی کشور و حفاظت مشتریان در مقابل مخاطرات احتمالی ناشی از آن، به بانک های کشور ابلاغ شده ضمن اعلام مراتب به دارندگان کارت هایی که طی چند ماه گذشته رمزخود را تغییر نداده‌اند، با مراجعه به خودپردازها یا شعب بانک مربوطه نسبت به تغییر رمز کارت اقدام کنند.



گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 457 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

وی با اشاره به باورهای غلط مردم در مصرف کله‌پاچه که آن را مقوی عنوان می‌کنند، افزود: کله‌پاچه یک ماده غذایی خوشمزه و انرژی‌زا به حساب می‌آید و نباید آن را با مقوی بودن اشتباه گرفت.

فارس: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مصرف کله‌پاچه بر خلاف باور مردم مقوی نیست بلکه فقط انرژی‌زا است و خطرناکترین چربی غذایی است به طوری که سالمندان به هیچوجه نباید از آن مصرف کنند.

احمدرضا فرسار با اشاره به اینکه چربی کله‌پاچه خطرناکترین چربی غذایی به حساب می‌آید، اظهارداشت: این چربی خطرناک در عروق خونی رسوب می‌کند و موجب بیماری قلبی، عروقی و فشار خون می‌شود.

کله‌پاچه انرژی زاست نه مقوی

وی با اشاره به باورهای غلط مردم در مصرف کله‌پاچه که آن را مقوی عنوان می‌کنند، افزود: کله‌پاچه یک ماده غذایی خوشمزه و انرژی‌زا به حساب می‌آید و نباید آن را با مقوی بودن اشتباه گرفت.

کله پاچه برای سالمندان، قدغن

فرسار با بیان اینکه در این زمینه سالمندان به هیچ عنوان نباید از کله‌پاچه استفاده کنند، گفت: به هر حال یک جوان با خوردن کله‌پاچه و در نهایت انجام فعالیت بدنی می‌تواند چربی آن را بسوزاند ولی یک سالمند چنین توانمندی را ندارد و می‌تواند با مصرف کله‌پاچه مشکلات بسیاری را برای خود ایجاد کند.

وی تصریح کرد: چربی قلم گوسفند و گاو نیز بالاست و بهترین توصیه آن است که مردم به جای این گونه مواد غذایی از گوشت به خصوص گوشت سفید استفاده کنند.

مصرف آب خورشت گوشت ممنوع

فرسار خاطرنشان کرد: ولی باید توجه کرد که به هیچ عنوان نباید آب گوشت مصرف کرد زیرا بیشترین چربی در آب گوشت وجود دارد و اکیداً خانواده‌ها از ریختن آب خورشت گوشت بر روی برنج خودداری کنند.
عصر ایران



گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 443 تاريخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391 ساعت: 17:04

کسب درآمد تا سقف 100 میلیون تومان با سایت green horse

کاملا رایگان کاملا رایگان کاملا رایگان

بدون حتی یه ریال سرمایه گذاری پولدار شویند!!



چرا گرین هورس برتر است؟

1- تا آخر رایگانه پس ضرر نمی کنید.

2- تا آخر عمر حقوق ماهیانه دریافت می کنید.

3- این سایت تنها سایتی است که سقف درآمد بالایی دارد. سقف درآمد این سایت ماهیانه مبلغ 100000 دلار است. ( 100 میلیون تومان )

4- شما در این سایت استخدام می شوید.

5- دوستانتان فقط از طریق لینک دعوت شما می توانند عضو شوند.

6- درآمد شما به صورت تصاعدی بالا می رود.

7- رشد زیر مجموعه های شما تعادلی نیست.

8- ثبت نام در این سایت رایگان است و پولی از شما نمی گیرد، پس در این صورت هرگز کلاهبرداری نیست .

9- این سایت و فعالیتهای آن کاملا قانونی و معتبر و شرعی است. طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی این شرکت باعث خروج ارز ازکشور نمی شود زیرا عضویت در آن رایگان بوده ودرطول مراحل جمع آوری عضو نیز از شما پولی دریافت نمی شود بلکه برعکس باعث ورود ارز به کشور و رشد اقتصادی کشور می شود حالا بستگی به خودتان دارد که باور کنید یا نه ولی این سایت از جمله سایت های محدودی است که شما می توانید براحتی با کلیک روی یک دکمه به عضویت سایت درآیید. مطمئن باشید به امتحانش می ارزد.

10- این سایت به هیچ وجه در زمره سایتهای گلدکوئست نیست چرا که اولا شما برای ثبت نام پولی نمی پردازید ثانیا برای زیر مجموعه گرفتن نیازی به پرزنت کردن ندارید.



ذهن خود را از هرگونه حرف مردم عامی پاک کنید و جزء خواص باشید .

شما نیز یکی از اعضای میلیونی گرین هورس شوید.



یادتون باشه رو همین لینك كلیك كنید چون با ساپورت سرگروه میتوانید اعضای بیشتری پیدا كنید ! در روی لینک زیر کلیک کنید و ثبت نام کنید:

http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=320909115
راهنمای ثبت نام :

Email Address : آدرس ایمیلتون را وارد کنید.

First Name : نام کوچک خود را وارد کنید.

Last Name : نام فامیل خود را وارد کنید.

Birthday : تاریخ تولد خودتون رو به میلادی وارد کنید. برای تبدیل سن شما به میلادی ، کافیه به یه تقویم مراجعه کنید. معادل میلادی روزی که شما به دنیا اومده اید .

Gender: جنسیت خود را مشخص کنید male یعنی مذکر و female یعنی مونث

Own Credit Card: گزینه no را انتخاب کنید.

Country : ایران را انتخاب کنید

? Agree with the TERMS OF SERVICE Do you

این قسمت را به حالت yesتغییر دهید

حالا روی GO to step 2 کلیک کنید تا به صفحه بعدی بروید.



Password : رمز خود را وارد کنید. ( حداقل ۶ حرف )

Confirm : رمز خود را تکرار کنید.

Password Question : این قسمت یک سوال امنیتی است برای وقتی که رمز عبور یادتون رفت .مثلا:

What is your TV mark?

Password Answer: در جواب سوال خودتون رو بدید.مثلاً Sumsung

Time Zone: برای ما ایرانی ها باید گزینه Middle East Time(MET) انتخاب شود.

Phone Number: تلفن منزلتون رو وارد کنید. توجه کنید که باید به ترتیب از چپ به راست ابتدا کد کشور بعد کد شهر بعد هم شماره تلفن منزلتان را بنویسید مثلا: 25644441-21-98

Spoken Language: زبان فارسی یعنی persian رو انتخاب کنید.

Secondary Language : زبان دوم خودتون رو انتخاب کنید english رو انتخاب کنید.

Street Address: آدرس دقیق خانه را بدید.

بطور نمونه : ( توجه داشته باشید که درج آدرس به زبان انگلیسی برعکس است. یعنی ابتدا طبقه و سپس پلاک و همین طور تا آخر)

تهرانپارس-خیابان حجربن عدی-بعد از چهارراه تیرانداز-خیابان 160 غربی-پلاک 12-واحد 5

Unit 5, No12, west 160 St, After Tirandaz Cross, Hojrebne oday Ave, Tehran Pars

(لازم به ذکر شهر و استان نیست)

آموزش نوشتن آدرس به انگلیسی:

آدرس خود را درست وارد کنید چون هدایا به آدرستان ارسال خواهد شد.

کوچه : Alley بلوار : Blvd طبقه : Floor شماره پلاک : No

واحد: Unite بعد از: after شرقی:east غربی:West

میدان: Sq بزرگراه: Free Way خیابان بزرگ : Ave خیابان: St

شمالی : north جنوبی: south چهار راه: Cross ساختمان : Bldg

قبل از: before جاده: Rd



City/Region: نام شهر خود را وارد کنید.

State/Province: نام استان خود را وارد کنید.

Zip/Postal Code: کد پستی 10 رقمی خود را وارد کنید.

Street Address 2 : اگر آدرس دیگری می خواهید در اینجا بنویسید.

Occupation: در این قسمت باید شغل خود را انتخاب کنید. اگر دانش آموز یا دانشجو هستید education/training را انتخاب کنید.

Income: در آمد ماهیانه خود را وارد کنید. که می توانید گزینه less than $24,999 را انتخاب کنید .

حالا مربع بالای go to final step تیک بزنید بعد روی گزینه go to final step کلیک کنید تا به صفحه آخر بروید.

روی گزینه active account کلیک کنید تا اکانتتان فعال شود.

ثبت نام تمام شد.



پس از ثبت نام به سایت زیر باید بروید

http://www.tickerbar.info/



در قسمت سمت راست بر روی گزینه member login باید کلیک کنید در صفحه بعد از شما ایمیل و پسورد انتخابی خودتان را میخواد با وارد کردن آنها و کلیک بر روی گزینه login وارد صفحه شخصی خود می شوید که در آن تعداد زیر مجموعه های شما و لینک عضو گیری قرار دارد.

در تقریبا پایین صفحه زیر عبارت Your Automatic Referral URL is آدرس لینکی است که شما به دیگران می دهید تا از طرف شما ثبت نام کنند و زیر گروه شما شوند.





طریقه پورسانت دهی در این سایت :

مرحله اول : به ازای ۱۰ نفر ۱ دلار درهر ماه

مرحله دوم : به ازای ۱۰۰نفر ۱۰ دلار درهر ماه

مرحله سوم : به ازای ۱۰۰۰نفر ۱۰۰ دلار درهر ماه

مرحله چهارم : به ازای ۱۰۰۰۰نفر ۱۰۰۰ دلار درهر ماه

مرحله پنجم : به ازای ۱۰۰۰۰۰نفر ۱۰۰۰۰دلار درهر ماه

مرحله ششم : به ازای ۱۰۰۰۰۰۰نفر ۱۰۰۰۰۰دلار درهر ماه



چه طوری می تونیم این همه را زیر مجموعه خود کنیم ؟

این کار مشکل نیست باید حوصله داشته باشید. شما مثلا ۱۰ نفر را از طرف خودتون به سایت معرفی می کنید ، بعد این ۱۰ نفر هر کدام به دنبال ۱۰ نفر دیگر هستند به این ترتیب زیر مجموعه های شما به ۱۰۰ نفر ارتقاء پیدا می کنند و بعد این ۱۰۰ نفر هر کدام به دنبال ۱۰ نفر دیگه هستند که زیر مجموعه شما به ۱۰۰۰ نفر می رسد و به همین ترتیب به صورت تصاعدی بالا می رود.



این پول را از کجا می آورند و به ما می دهند ؟

در اینترنت وب سایتهایی هستند که به کار تبلیغ مشغولند و هر چه قدر که اعضا سایتشون بیشتر باشه شرکتها بیشتر به اونا تبلیغ می دهند و این وب سایتها برای این که اعضاشون بیشتر بشه قسمتی از پولی را که شرکتها به اونا می دهند بین اعضاشون تقسیم می کنند که در برابر درآمد خودشون ناچیزه .



خوب حالا چگونه این پول به شما می رسد ؟

پول شما به وسیله چک به آدرستان ارسال خواهد شد چکها متعلق به بانک CHASE MANHATTAN میباشد که شما میتوانید به راحتی با بانکهای طرف قرار داد آن که ( بانک ملی و بانک رفاه ) است بدون هیچ دردسری نقد کنید ( پیشنهاد من بانک رفاه است) باید بگویم این چک ها را به وسیله پست کلاس یک ایالت متحده برای شما می فرستند همچنین ماموران پست در ایران خدمات خودشان را ارائه می کنند و چک شما را به آدرستان می آورند و هیچ پولی از شما دریافت نمی کنند چون شرکت هزینه های پست آن را تقبل کرده است. پس مطمئن باشید که چک تان به دستتان خواهد رسید.

برای دریافت حقوق، باید پورسانت هایتان به حد نصاب برسد. یعنی برای آمریکاییها 50$ و برای دیگر مردم جهان 90$. آنگاه لینک مربوط به سفارش چک برای شما فعال خواهد شد.



نکات خیلی مهم:

بعد ثبت نام شما باید برنامه مخصوص این سایت را دانلود کنید برای این کار شما پس از وارد شدن به صفحه مخصوص خودتان باید در سمت چپ صفحه روی گزینه Download Ticker Bar کلیک کنید بعد از دانلود باید برنامه آن را نیز نصب کنید. (برای نصب باید به اینترنت وصل باشید )

طبق سیاست سایت این برنامه حتما باید روی کامپیوتر شما نصب باشد و هنگام استفاده از اینترنت باید حتما آن را اجرا کنید حتما بعد از این که به اینترنت وصل شدید اول برنامه ticker bar را اجرا کنید. شما باید هنگامی که وارد اینترنت می شوید این برنامه را نیز اجرا کنید تا به عنوان عضو فعال شناخته شوید البته فقط کافی است که این برنامه را اجرا کنید و دیگر لازم نیست روی آن کلیک کنید و کار دیگری انجام دهید.



از هر کامپیوتر فقط یک نفر می تواند عضو شود و در صورتی که شما در یک کامپیوتر بخواهید دوبار عضو شوید اکانت شما با تمام پول هایی که به دست آورده اید از بین می رود اگر می شد خوب من می آمدم و 1000 بار از طریق خودم عضو می شدم باید توجه کنید که این سایت به نرم افزارهایی پیشرفته مجهز است که اگر شما بخواهید بیش از یک بار عضو شوید مچ شما را می گیرد !

در صفحه شخصی شما دو گزینه وجود دارد یکی user information که برای چیزهایی است که در هنگام ثبت نام وارد کردید و delete account که برای پاک کردن صفحه شما است. من به شماتوصیه می کنم هیچ وقت روی این گزینه کلیک نکنید.

مدت پیدا کردن زیرمجموعه (عضوگیری) ۶۰ روز است. پس در کمتر از ۶۰ روز ۱۰ نفر را زیرمجموعه خود کنید. (این مدت زیادی است چرا که من به شخصه 10نفر را در 7 روز عضو کردم که هیچ یک از آنها از دوستام نبودند.)



چگونه زیر مجموعه به دست آوریم؟

خوب برای این کار یک لینک دعوت به شما داده اند که در بالا به آن اشاره کرده ام. هر کس با لینک شما عضو شود در ردیف اول زیر گروه شما قرار خواهد گرفت شما می بایست حد اقل ده نفر را در ردیف اول خود داشته باشید. و هرکس که روی لینک زیر گروهایتان کلیک کند و ثبت نام کند در ردیف دوم زیر گروهایتان قرار می گیرد و این روند ادامه دارد تا شش مرحله .

نکات مهم :

1- شما می توانید به منزل دوستانتان بروید و آنها را عضو کنید.

2- میتوانید هنگام چت کردن (در facebook یا...) به تبلیغ بپردازید که بسیار هم موثر می باشد . در رومهای ایرانی می توانید از این جمله استفاده کنید:

با عضویت رایگان در این سایت به صورت ماهانه حقوق دریافت نمایید.

اگر قصد تبلیغ در رومهای خارجی را دارید از این جمله استفاده کنید:

Join this group for free and receive a monthly salary…
سعی کنید از کافی نت عضو نشوید زیرا اگر فرد دیگری از همان کامپیوتر عضو شود اکانت شما باطل میشود.



با مقدار کمی تلاش به طور ناباورانه پول پارو کنید .. فقط با یک ثبت نام در قویترین و مطمئن ترین سایتهای تبلیغاتی جهان (گرین هورس ) و گرفتن زیر مجموعه از طریق دوستان و تبلیغات رایگان !!



برای ثبت نام اینجا کلیک کنید:



http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=320909115

این آدرس متعلق به من است و شما پس از عضویت 9 شماره آخر آن را عوض کنید و شماره خودتان را وارد کنید و برای دوستانتان ارسال کنید و در صورتیکه عضو نشدید همین آدرس را ارسال کنید



به امید دیدار شما در اوج قله موفقیت



گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 524 تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1391 ساعت: 20:54

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 452 تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1391 ساعت: 20:54

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 436 تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1391 ساعت: 20:54

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 513 تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1391 ساعت: 20:54

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 388 تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1391 ساعت: 20:54

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 427 تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1391 ساعت: 20:54

گلدان...
ما را در سایت گلدان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : گل گلدون goldan بازدید : 432 تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1391 ساعت: 20:54